[NEOBHÁJENO] Podnikatelský záměr pro čalounickou firmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Birnbaumová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:42Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:42Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56216
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu podnikatelského plánu, který se bude soustředit na transformaci existující malé čalounické dílny na formalizovanou společnost s obchodním názvem "Bomba Fáro". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část specifikuje základní termíny spojené s podnikáním, jako jsou podnik, podnikatel a podnikání, a podrobně popisuje různé právní formy podnikání v České republice. Také se zde zkoumá a vysvětluje struktura podnikatelského plánu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a zabývá se sestavením podnikatelského plánu. Následně byl vypracován marketingový a finanční plán. |
|
dc.format |
61 s. (99 006 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čalounictví
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
řemeslo
|
cs |
dc.subject |
zakázková výroba
|
cs |
dc.subject |
upholstery
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
craftmanship
|
en |
dc.subject |
customization
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Podnikatelský záměr pro čalounickou firmu |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] A Business Plan for an Upholstery Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on developing a business plan aimed at transforming an existing small upholstery workshop into a formalized company under the trade name "Bomba Fáro". The work is divided into theoretical and practical sections. The theoretical part defines basic terms related to entrepreneurship, such as business, entrepreneur, and entrepreneurship, and thoroughly describes the various legal forms of business in the Czech Republic. It also examines and explains the structure of a business plan. The practical part builds on these theoretical insights and involves the creation of a business plan. A marketing and financial plan was subsequently developed. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
dc.identifier.stag |
68612
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account