Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Dobiášová, Iveta
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:41Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56199
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat kvalitu současných poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o. ve Štramberku s odhalením nedostatků a následně poskytnout návrhy na jejich zlepšení. Teoretická část je věnována literární rešerši zabývající se cestovním ruchem, lázeňstvím a wellness, službami, řízením vztahů se zákazníky a marketingovým výzkumem. Praktická část se nejprve věnuje představení města Štramberku, kde se vybraný podnik nachází, poté samotným Lašským pivním kúpelím. Hlavní částí je však analýza současných poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků s následnými doporučeními pro zkvalitnění služeb podniku. Ta jsou například zaměstnat další masérku, zapracovat na čistotě interiéru a povrchu van, prodloužit pobyt ve vaně za stejnou cenu a uvést na stránky podniku kompletní sortiment poskytovaných služeb s cenou a dalšími informacemi jako je délka trvání procedury i její zdravotní benefity.
dc.format 79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lašské pivní kúpele cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject strategie modrého oceánu cs
dc.subject Lašské pivní kúpele en
dc.subject marketing research en
dc.subject CRM en
dc.subject Porter's Five Forces model en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing mix in services en
dc.subject Blue Ocean Strategy en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb v Lašských pivních kúpelích s.r.o.
dc.title.alternative An Analysis of Service Quality Provided by Lašské pivní kúpele
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's thesis was to analyse the quality of the current services provided by Lašské pivní kúpele s.r.o. in Štramberk, throught identifying shortcomings, and afterwards providing proposals for their improvement. The theoretical part is devoted to a literature review focusing on tourism, spa and wellness, services, customer relationship management, and marketing research. The practical part firstly introduces the town of Štramberk, where the selected company is located, and then the Lašské pivní kúpele themselves. However, the main part consists of an analysis of the quality level of currently provided services and customer satisfaction, followed by recommendations for improving the company's services. These recommendations include for example hiring another masseuse, improving the cleanliness of the interior and surface of the bathtub, extending the time spent in the bathtub for the same price, and listing the complete range of services offered by the company on its website, along with the prices and additional information such as the duration of the procedure and its health benefits.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 67025
dc.date.submitted 2024-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
dobiášová_2024_dp.pdf 2.081Mb PDF View/Open None
dobiášová_2024_op.docx 42.23Kb Unknown View/Open None
dobiášová_2024_vp.pdf 501.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account