Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jančík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:26:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:26:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5617
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je navrhnout co možná nejlepší způsob internetové prezentace vybraného podniku. V teoretické části je zpracovaný rozbor literárních pramenů především z oblasti elektronického marketingu. Praktická část se skládá ze tří analytických částí. V první části jsou analyzovány webové prezentace konkurenčních firem. Ve druhé části uvádím stávající webovou prezentaci vybraného podniku a třetí část obsahuje návrhy a doporučení společnosti, jak vhodnými metodami zvýšit vlastní konkurenceschopnost na trhu. |
cs |
dc.format |
62 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4062439 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
World Wide Web
|
cs |
dc.subject |
Domovská stránka
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
E-mailing
|
cs |
dc.subject |
Banner
|
cs |
dc.subject |
Pop-up okna
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
World Wide Web
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Homepage
|
en |
dc.subject |
E-mailing
|
en |
dc.subject |
Banner
|
en |
dc.subject |
Pup-up Windows
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.title |
Elektronické formy marketingu a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku Montáže Kučera |
cs |
dc.title.alternative |
Electronic forms of marketing and their influence on Montáže Kučera Ltd. competitiveness. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2008-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to propose the best possible way to the selected company website. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources, especially in the field of electronic marketing. The practical part consists of three analytical parts. In the first part are analyzed web presentations of competing firms. In the second part I present exist-ing website of selected company and the third section contains suggestions and recommen-dations as appropriate methods to increase their own competitiveness in the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9755
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account