[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Adamcová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:40Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:40Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56166
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace rodinné firmy Aquarosa. Cílem této práce je vyhodnocení současné marketingové komunikace a zjištění, jak je hodnocena svými zákazníky, jestli je efektivní a zdali splňuje cíle nastavené firmou. V části teoretické jsou definovány pojmy spojené s tématem bakalářské práce. Praktická část se zaobírá kvantitativním výzkumem a sekundární analýzy. Na základě provedeného šetření jsou pak následně vyvozeny závěry a doporučení pro možné změny v marketingové komunikace. |
|
dc.format |
88 s. (93 760 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
firma Aquarosa
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
Aquarosa
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketingová komunikace vybraného podniku |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Communication of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the family company Aquarosa. The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication and find out how it is evaluated by its customers, if it is effective and if it meets the objectives set by the company. The theoretical part defines the concepts related to the topic of the bachelor thesis. The practical part deals with quantitative research and secondary analysis. Based on the research conducted, conclusions and recommendations for possible changes in marketing communication are then drawn. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68884
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account