Riziková hra pohledem rodičů dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Tihlaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:40Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:40Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56154
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na roli rizikové hry v životě dítěte zejména předškolního věku. Člení se na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborných poznatků a je složena ze dvou kapitol. První kapitola se zabývá vymezením předškolního období a konceptualizací hry, přičemž se ji snaží nejen definovat, ale i zachytit její vliv na vývoj dítěte. Druhá kapitola podrobně charakterizuje aspekty konkrétního typu hry, jímž je hra riziková. Věnuje se jak jejím jednotlivým druhům, tak i veškerým podstatným jevům, které jsou s ní spojeny. Praktická část je tvořena popisem kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak rodiče dětí předškolního věku vnímají rizikovou hru. |
|
dc.format |
131 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
dětská hra
|
cs |
dc.subject |
riziko
|
cs |
dc.subject |
riziková hra
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
child development
|
en |
dc.subject |
play
|
en |
dc.subject |
children's play
|
en |
dc.subject |
risk
|
en |
dc.subject |
risky play
|
en |
dc.subject |
deep play
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.title |
Riziková hra pohledem rodičů dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Risky Play from the Perspective of Parents of Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the role of risky play in the life of a child, primarily of pre-school age. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on professional research and consists of two chapters. The first chapter focuses on the definition of the preschool period and the conceptualisation of play, aiming not only to define it but also to capture its impact on child development. The second chapter describes aspects of a particular type of play in detail, the risky play. It looks at its individual types as well as all the essential effects associated with it. The practical part consists of a description of the quantitative research carried out by means of a questionnaire survey. Its main aim was to find out how parents of preschool children perceive risky play. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
66447
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account