Riziková hra pohledem rodičů dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Riziková hra pohledem rodičů dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Tihlaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:40Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56154
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na roli rizikové hry v životě dítěte zejména předškolního věku. Člení se na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborných poznatků a je složena ze dvou kapitol. První kapitola se zabývá vymezením předškolního období a konceptualizací hry, přičemž se ji snaží nejen definovat, ale i zachytit její vliv na vývoj dítěte. Druhá kapitola podrobně charakterizuje aspekty konkrétního typu hry, jímž je hra riziková. Věnuje se jak jejím jednotlivým druhům, tak i veškerým podstatným jevům, které jsou s ní spojeny. Praktická část je tvořena popisem kvantitativního výzkumu realizovaného pomocí dotazníkového šetření. Jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak rodiče dětí předškolního věku vnímají rizikovou hru.
dc.format 131 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject vývoj dítěte cs
dc.subject hra cs
dc.subject dětská hra cs
dc.subject riziko cs
dc.subject riziková hra cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject child en
dc.subject preschool age en
dc.subject child development en
dc.subject play en
dc.subject children's play en
dc.subject risk en
dc.subject risky play en
dc.subject deep play en
dc.subject parents en
dc.title Riziková hra pohledem rodičů dětí předškolního věku
dc.title.alternative Risky Play from the Perspective of Parents of Preschool Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2024-05-14
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the role of risky play in the life of a child, primarily of pre-school age. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on professional research and consists of two chapters. The first chapter focuses on the definition of the preschool period and the conceptualisation of play, aiming not only to define it but also to capture its impact on child development. The second chapter describes aspects of a particular type of play in detail, the risky play. It looks at its individual types as well as all the essential effects associated with it. The practical part consists of a description of the quantitative research carried out by means of a questionnaire survey. Its main aim was to find out how parents of preschool children perceive risky play.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66447
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
tihlaříková_2024_dp.pdf 3.774Mb PDF View/Open None
tihlaříková_2024_op.docx 19.30Kb Unknown View/Open None
tihlaříková_2024_vp.docx 16.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account