dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Čugová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:37Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56077
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá projektem tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí. V závěrečné práci jsou představeny pojmy destinační management, taktický marketing destinace a udržitelnost. Praktická část práce zkoumá současný stav cestovního ruchu v oblasti. Využita byla geografická analýza území, strukturované rozhovory, analýza strategických plánů rozvoje vybraných měst a SWOT analýza území. Z provedených analýz vyplývá několik zjištění o návštěvnosti, úrovni strategického plánování, cílech i problémech souvisejících s cestovním ruchem v území. Na základě výsledků průzkumu byl vytvořen projekt navrhující nový produkt cestovního ruchu, který podporuje rozvojové záměry cestovního ruchu v oblasti. |
|
dc.format |
152 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
destinace
|
cs |
dc.subject |
produkt cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
taktický marketing destinace
|
cs |
dc.subject |
turistická oblast Kraj pod Javořicí
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
destination
|
en |
dc.subject |
tourism product
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
tactical destination marketing
|
en |
dc.subject |
tourist region Kraj pod Javořicí
|
en |
dc.subject |
sustainable tourism
|
en |
dc.title |
Projekt tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí |
|
dc.title.alternative |
The Project for the Creation of a New Tourism Product in the Tourist Region Kraj pod Javořicí |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Urbanovský, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the project of creating a new tourism product in the tourist area of Kraj pod Javořicí. The thesis introduces the concepts of destination management, tactical destination marketing and sustainability. The practical part of the thesis examines the current state of tourism in the area. Geographical analysis of the territory, structured interviews, analysis of strategic development plans of selected cities and SWOT analysis of the territory were used. The analyses made show several findings about the visitor arrivals, the level of strategic planning, the objectives and the problems related to tourism in the territory. Based on the results of the survey, a project has been developed proposing a new tourism product that supports the tourism development objectives of the area. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
66695
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-17 |
|