Projekt tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculčíková, Zuzana
dc.contributor.author Čugová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:37Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56077
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí. V závěrečné práci jsou představeny pojmy destinační management, taktický marketing destinace a udržitelnost. Praktická část práce zkoumá současný stav cestovního ruchu v oblasti. Využita byla geografická analýza území, strukturované rozhovory, analýza strategických plánů rozvoje vybraných měst a SWOT analýza území. Z provedených analýz vyplývá několik zjištění o návštěvnosti, úrovni strategického plánování, cílech i problémech souvisejících s cestovním ruchem v území. Na základě výsledků průzkumu byl vytvořen projekt navrhující nový produkt cestovního ruchu, který podporuje rozvojové záměry cestovního ruchu v oblasti.
dc.format 152 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject destinace cs
dc.subject produkt cestovního ruchu cs
dc.subject projekt cs
dc.subject taktický marketing destinace cs
dc.subject turistická oblast Kraj pod Javořicí cs
dc.subject udržitelnost cestovního ruchu cs
dc.subject destination en
dc.subject tourism product en
dc.subject project en
dc.subject tactical destination marketing en
dc.subject tourist region Kraj pod Javořicí en
dc.subject sustainable tourism en
dc.title Projekt tvorby nového produktu cestovního ruchu v turistické oblasti Kraj pod Javořicí
dc.title.alternative The Project for the Creation of a New Tourism Product in the Tourist Region Kraj pod Javořicí
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Urbanovský, Zdeněk
dc.date.accepted 2024-06-04
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the project of creating a new tourism product in the tourist area of Kraj pod Javořicí. The thesis introduces the concepts of destination management, tactical destination marketing and sustainability. The practical part of the thesis examines the current state of tourism in the area. Geographical analysis of the territory, structured interviews, analysis of strategic development plans of selected cities and SWOT analysis of the territory were used. The analyses made show several findings about the visitor arrivals, the level of strategic planning, the objectives and the problems related to tourism in the territory. Based on the results of the survey, a project has been developed proposing a new tourism product that supports the tourism development objectives of the area.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání ve službách cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship in Tourism Services en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 66695
dc.date.submitted 2024-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
čugová_2024_dp.pdf 3.666Mb PDF View/Open None
čugová_2024_op.docx 50.26Kb Unknown View/Open None
čugová_2024_vp.docx 48.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account