Online komunikace obce Ketkovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace obce Ketkovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Schneiderová, Andrea
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:36Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56076
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace obce Ketkovice. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením klíčových pojmů spojených s komunikací obce a webdesignu. Dále jsou zde definovány metodologické postupy pro výzkumnou část a formulovány výzkumné otázky. Cílem je poskytnout komplexní a jasný přehled teoretických základů. Praktická část začíná analýzou současného stavu, která hodnotí aktuální využívání online nástrojů v komunikaci obce, se zaměřením na webové stránky. Prostřednictvím komparativní analýzy se hodnotí kritéria převzatá ze soutěže Zlatý erb. Funkčnost a praktičnost zjištěných dat jsou ověřeny uživatelským testováním, jehož zpětná vazba slouží jako základ pro návrhy na zlepšení komunikace obce Ketkovice a také pro odpovědi na výzkumné otázky.
dc.format 56 s. (72 258 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikace cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject web accessibility cs
dc.subject online communication en
dc.subject urban marketing en
dc.subject web accessibility en
dc.title Online komunikace obce Ketkovice
dc.title.alternative Online Communication of the Municipality of Ketkovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the online marketing communication of Ketkovice municipality. The thesis is structured into two main parts. The theoretical part deals with the explanation of key concepts related to the communication of the municipality and web design. It also defines the methodological procedures for the research part and formulates the research questions. The aim is to provide a comprehensive and clear overview of the theoretical foundations. The practical part starts with a state-of-the-art analysis that assesses the current use of online tools in municipal communication, with a focus on websites. Through a comparative analysis, criteria taken from the Golden Crest competition are evaluated. The functionality and practicality of the findings are verified by user testing, the feedback from which serves as a basis for suggestions to improve the communication of Ketkovice municipality and also for answering the research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68149
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
schneiderová_2024_dp.zip 1.591Mb application/zip View/Open None
schneiderová_2024_op.docx 99.84Kb Unknown View/Open None
schneiderová_2024_vp.pdf 168.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account