Online komunikace obce Ketkovice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Schneiderová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56076
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je online marketingová komunikace obce Ketkovice. Práce je strukturována do dvou hlavních částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením klíčových pojmů spojených s komunikací obce a webdesignu. Dále jsou zde definovány metodologické postupy pro výzkumnou část a formulovány výzkumné otázky. Cílem je poskytnout komplexní a jasný přehled teoretických základů. Praktická část začíná analýzou současného stavu, která hodnotí aktuální využívání online nástrojů v komunikaci obce, se zaměřením na webové stránky. Prostřednictvím komparativní analýzy se hodnotí kritéria převzatá ze soutěže Zlatý erb. Funkčnost a praktičnost zjištěných dat jsou ověřeny uživatelským testováním, jehož zpětná vazba slouží jako základ pro návrhy na zlepšení komunikace obce Ketkovice a také pro odpovědi na výzkumné otázky. |
|
dc.format |
56 s. (72 258 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
městský marketing
|
cs |
dc.subject |
web accessibility
|
cs |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
urban marketing
|
en |
dc.subject |
web accessibility
|
en |
dc.title |
Online komunikace obce Ketkovice |
|
dc.title.alternative |
Online Communication of the Municipality of Ketkovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the online marketing communication of Ketkovice municipality. The thesis is structured into two main parts. The theoretical part deals with the explanation of key concepts related to the communication of the municipality and web design. It also defines the methodological procedures for the research part and formulates the research questions. The aim is to provide a comprehensive and clear overview of the theoretical foundations. The practical part starts with a state-of-the-art analysis that assesses the current use of online tools in municipal communication, with a focus on websites. Through a comparative analysis, criteria taken from the Golden Crest competition are evaluated. The functionality and practicality of the findings are verified by user testing, the feedback from which serves as a basis for suggestions to improve the communication of Ketkovice municipality and also for answering the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68149
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account