dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Bsonková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56065
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá strategiemi učitelů, které zvyšují motivaci žáků k učení na 1. stupni základních škol. Zaměřovali jsme se především na učitele, kteří působí v první nebo ve druhé třídě základních škol. Našim cílem bylo zjistit, jaké konkrétní strategie motivace k učení učitelé zařazují do svých vyučovacích hodin na 1. stupni základních škol. Rozhodli jsme se pro kvalitativní design výzkumu, který se skládal ze dvou výzkumných metod. Zvolili jsme polostrukturovaný rozhovor a nestrukturované pozorování. Do výzkumného šetření jsme zahrnuli sedm participantů. Získaná výzkumná data byla podrobně analyzována a následně interpretována. Výsledky ukázaly několik strategií motivace k učení, které učitelé skutečně využívají ve svých hodinách. V závěru práce uvádíme také limity a diskuzi. |
|
dc.format |
81 s. (148 577 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie k zvýšení motivace
|
cs |
dc.subject |
motivace ve škole
|
cs |
dc.subject |
motivace k učení
|
cs |
dc.subject |
motivace vnitřní
|
cs |
dc.subject |
motivace vnější
|
cs |
dc.subject |
strategies for increasing motivation
|
en |
dc.subject |
motivation in school
|
en |
dc.subject |
motivation for learning
|
en |
dc.subject |
intrinsic motivation
|
en |
dc.subject |
extrinsic motivation
|
en |
dc.title |
Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol |
|
dc.title.alternative |
Teacher's Strategies to Increase Pupil Motivation to learn in Primary Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2024-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented diploma thesis focuses on the strategies used by teachers to enhance students' motivation to learn in primary schools. We predominantly targeted teachers working in the first or second grade of primary schools. Our aim was to identify specific strategies of motivation for learning that teachers incorporate into their lessons in primary schools. We selected a qualitative research design consisting of two research methods; semi-structured interviews and unstructured observations. Seven participants were included in the research study. The collected research data were thoroughly analysed and subsequently interpreted. The results introduced several strategies of motivation for learning that teachers indeed utilise in their lessons. In conclusion, we also provided limitations and discussion. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67514
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|