Úloha sociálního pedagoga v otázce finanční gramotnosti dětí II. stupně základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Vaculová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:36Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56063
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na pomoc ve výuce finanční gramotnosti dětí na druhém stupni základní školy ze strany sociálního pedagoga. Vychází z aktuální koncepce finanční gramotnosti v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a platných standardů finanční gramotnosti pro základní vzdělávání druhého stupně. Cílem je zjistit, v jakých složkách, a jakým vzdělávacím programem může být působení sociálního pedagoga pro děti II. stupně základní školy přínosem. Kvantitativním výzkumem jsou u žáků devátých tříd dvou základních škol zjišťovány znalosti dle platných standardů a dále dle žáků preferované způsoby výuky finanční gramotnosti, kterými by sociální pedagog mohl přispět ke zlepšení znalostí finanční gramotnosti žáků druhého stupně základní školy. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
složky finančního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
standardy finanční gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací programy
|
cs |
dc.subject |
components of financial education
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
financial literacy standards
|
en |
dc.subject |
educational programs
|
en |
dc.title |
Úloha sociálního pedagoga v otázce finanční gramotnosti dětí II. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
The Role of a Social Pedagogue in the Issue of Financial Literacy in Children at Second Grade of Elementary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Junaštíková, Julie |
|
dc.date.accepted |
2024-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is aimed at helping teach financial literacy to children in the second grade of primary school by a social educator. It is based on the current concept of financial literacy in the Basic Education Framework Programme and the applicable financial literacy standards for primary education in the second degree. The aim is to find out in which components, and what educational programme, a social educator can benefit children in grade II primary school. Quantitative research identifies for children in the ninth grade of two primary schools knowledge according to applicable standards, as well as the preferred ways for children to teach financial literacy, with which a social educator could contribute to improving the financial literacy skills of children in the second grade of primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67448
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account