[NEOBHÁJENO] Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:35Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56044
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout komunikační strategii turistické destinace Kroměřížsko s plánem na rok 2025 a přesahem do dalších let. Teoretická část práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, destinačního managementu a marketingu. V praktické části je představena turistická destinace Kroměřížsko a organizace destinačního managementu pro tuto oblast. V této části jsou rovněž analyzována sekundární data, a interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Ty byly provedeny formou dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Tato data se stala východiskem pro návrh projektu v poslední části této práce, a ten představuje návrh komunikační strategie včetně časové, finanční a personální náročnosti. |
|
dc.format |
134 s. (155 491 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
destinační management
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
destinační marketing
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
destination management
|
en |
dc.subject |
communication stratégy
|
en |
dc.subject |
destination marketing
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Communication Strategy of the Tourist Destination Kroměříž region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to propose a communication strategy for the tourist destination of Kroměříž region with a plan for the year 2025 and implications for future years. The theoretical part of the thesis deals with issues of tourism, destination management and marketing. The practical part introduces the tourist destination of Kroměřížsko and the organization of destination management for this area. In this section, secondary data is also analyzed, and the results of quantitative and qualitative research are interpreted. These were conducted in the form of a questionnaire survey and individual interviews. This data served as the basis for the project proposal in the last part of this work, which presents the design of a communication strategy proposal including time, financial, and personnel requirements. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68351
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account