[NEOBHÁJENO] Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Horáková, Alena
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:35Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56044
dc.description.abstract Cílem této práce je navrhnout komunikační strategii turistické destinace Kroměřížsko s plánem na rok 2025 a přesahem do dalších let. Teoretická část práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, destinačního managementu a marketingu. V praktické části je představena turistická destinace Kroměřížsko a organizace destinačního managementu pro tuto oblast. V této části jsou rovněž analyzována sekundární data, a interpretovány výsledky z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Ty byly provedeny formou dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů. Tato data se stala východiskem pro návrh projektu v poslední části této práce, a ten představuje návrh komunikační strategie včetně časové, finanční a personální náročnosti.
dc.format 134 s. (155 491 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject destinační management cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject destinační marketing cs
dc.subject tourism en
dc.subject destination management en
dc.subject communication stratégy en
dc.subject destination marketing en
dc.title [NEOBHÁJENO] Komunikační strategie turistické destinace Kroměřížsko
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Communication Strategy of the Tourist Destination Kroměříž region
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose a communication strategy for the tourist destination of Kroměříž region with a plan for the year 2025 and implications for future years. The theoretical part of the thesis deals with issues of tourism, destination management and marketing. The practical part introduces the tourist destination of Kroměřížsko and the organization of destination management for this area. In this section, secondary data is also analyzed, and the results of quantitative and qualitative research are interpreted. These were conducted in the form of a questionnaire survey and individual interviews. This data served as the basis for the project proposal in the last part of this work, which presents the design of a communication strategy proposal including time, financial, and personnel requirements.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68351
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2024_dp.pdf 21.13Mb PDF View/Open None
horáková_2024_op.docx 103.7Kb Unknown View/Open None
horáková_2024_vp.docx 73.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account