Měření významnosti symbolů značky Toblerone

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření významnosti symbolů značky Toblerone

Show full item record

No preview available
Title: Měření významnosti symbolů značky Toblerone
Author: Provazník, Daniel
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Práce se zabývá symboly značky, tedy znaky, které pomáhají spotřebitelům rozeznat jednotlivé značky na trhu. Její cílem je odhalení symbolů značky Toblerone a změření jejich významnosti v kontextu českého trhu. V teoretické části je vysvětlena funkce symbolů značky v praxi, jaké jsou nejčastější typy symbolů, jak symboly správně měřit a řídit. Pro dosažení cíle jsou v praktické části využity tři výzkumné metody: textová analýza výstupů Toblerone, individuální rozhovory se spotřebiteli a kvantitativní dotazování. Na základě textové analýzy a individuálních rozhovorů je určen základní set symbolů, které jsou následně testovány kvantitativním dotazníkem. Na základě kvantitativního dotazníku je určena významnost jednotlivých symbolů a jsou sestavena doporučení pro další práci s těmito symboly. Tato zjištění pak mohou být využita marketingovým týmem Toblerone nebo i konkurencí v rámci tvorby komunikace a vývoje produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56012
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
provazník_2024_dp.pdf 9.129Mb PDF View/Open None
provazník_2024_op.docx 98.61Kb Unknown View/Open None
provazník_2024_vp.docx 91.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account