Marketingové komunikace Městského úřadu Kroměříž

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Městského úřadu Kroměříž

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Vondrášek, Jan
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:34Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:34Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56011
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace Městského úřadu Kroměříž. Cílem práce je za využití primárního výzkumného šetření zjistit, kde obyvatelé i návštěvníci města vyhledávají informace o Kroměříži. Práce se zaměřuje také na to, jaký obsah lidé na těchto nástrojích komunikačního mixu upřednostňují a jaký obsah případně postrádají. Pro zodpovězení výzkumných otázek byl zvolen kvantitativní dotazníkový výzkum. Výstupem práce jsou návrhy a konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení komunikace městského úřadu s občany i návštěvníky Kroměříže.
dc.format 62 s. (90 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject městský marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject média cs
dc.subject communication en
dc.subject urban marketing en
dc.subject communication in marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject social networks en
dc.subject media en
dc.title Marketingové komunikace Městského úřadu Kroměříž
dc.title.alternative Marketing Communications of the Municipal Office of Kroměříž
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vičanová, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing communications of the Kroměříž Municipal Office. The aim of the thesis is to use primary research to determine where residents and visitors of the city seek information about Kroměříž. The thesis also focuses on the type of content people prefer on these communication channels and what content they may be missing. A quantitative questionnaire survey was chosen to answer the research questions. The output of the thesis consists of proposals and specific recommendations aimed at improving communication between the municipal office and the citizens and visitors of Kroměříž.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68158
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vondrášek_2024_dp.pdf 3.130Mb PDF View/Open None
vondrášek_2024_op.docx 128.1Kb Unknown View/Open None
vondrášek_2024_vp.pdf 144.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account