Vztahy romských dětí v kolektivu třídy na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztahy romských dětí v kolektivu třídy na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Marčíková, Veronika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:33Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:33Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/56000
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na vztahy romských žáků v třídním kolektivu na základní škole. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje vzdělávání romských žáků, školní třídě a klimatu třídy. V praktické části je následně popsán realizovaný výzkum, který přímo cílil na romské žáky. Pomocí sociometrického dotazníku jsme zjišťovali jejich vztahy v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy.
dc.format 73 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject romský žák cs
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject školní skupina cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject Roma pupil en
dc.subject social disadvantage en
dc.subject classroom en
dc.subject school group en
dc.subject younger school age en
dc.subject classroom climate en
dc.title Vztahy romských dětí v kolektivu třídy na základní škole
dc.title.alternative Relationships of Roma Children within Group of a Class at Elementary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis focuses on the relationships of Romani pupils in a class collective at a primary school. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the education of Roma pupils, the school classroom and the classroom climate. The practical part then describes the research carried out, which directly targeted Roma pupils. Using a sociometric questionnaire, we investigated their relationships in the classroom collective at the first level of primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67577
dc.date.submitted 2024-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
marčíková_2024_dp.pdf 4.074Mb PDF View/Open None
marčíková_2024_op.docx 16.32Kb Unknown View/Open None
marčíková_2024_vp.docx 19.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account