dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Langerová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:33Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55980
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je věnována klimatu třídy v dětském domově se základní školou. Cílem bakalářské práce bylo zjistit aktuální klima třídy v konkrétním dětském domově se základní školou. Jde o kvantitativně vedenou práci, ve které je použitou metodou dotazník. Dotazník byl strukturován do pěti škál. Každá škála se věnovala jinému pohledu na klima v dané třídě tak, aby byl pohled co nejvíce objektivní. Získaná výzkumná data byla podrobena analýze pomocí čárkovací metody, kdy byla data očištěna. Výsledná data byla interpretována pomocí grafů a tabulek. Výsledky dotazníku ukazují, že celkové klima třídy ve zkoumaném dětském domově se základní školou je na dobré úrovni, avšak spolupráce mezi jednotlivými žáky nedosahuje dobrých výsledků. Žáci mezi sebou rádi soupeří, ale naopak vnímaná opora od učitele je na vysoké úrovni. Závěrem se ukazuje, že je až překvapivé na jak dobré úrovni je klima třídy i přesto, že jsou v dětském domově žáci s rizikovým a problémovým chováním. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klima třídy
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
atmosféra
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
dětský domov se základní školou
|
cs |
dc.subject |
ústavní a ochranná výchova
|
cs |
dc.subject |
Classroom climate
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
atmosphere
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
children´s home with elementary school
|
en |
dc.subject |
institutional and protective education
|
en |
dc.title |
Klima třídy v dětském domově se základní školou |
|
dc.title.alternative |
The Classroom Climate in a Children's Home with a Primary School |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted bachelor´s thesis is dedicated to the Classroom climate in a children´s home with an elementary school. The aim of the thesis was to detetmine the current classroom climate in specific children´s home with an elementary school. It is a quantitatively led study, in which a questionnaire was used as the method. The questionnaire was structured into five scales. Each scale addressed a different perspective on the climate in the classroom to ensure the view was as objective as possible. The collected research data were subjected to analysis using a line-marking method, where the data were cleaned. The resulting data were interpreted using graphs and tables. The questionnaire results show that the overal classroom climate in the studied children´s home with an elementary school is at a good level, however, cooperation among individual students does not achieve good results. Students like to compete with each other hand, the perceived support from the teacher is at a high level. In conclusion, it is surprisingly good how the Classroom climate is, despite the presence of students with risky and problematic behavior. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67559
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-25 |
|