Vliv výchovy u dětí z různých kultur v prostředí mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv výchovy u dětí z různých kultur v prostředí mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haburajová Ilavská, Lenka
dc.contributor.author Lapšanská, Lenka
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.issued 2023-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55975
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vliv výchovy u dětí pocházejících z různých kultur v prostředí mateřské školy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje základní pojmy a poznatky o dané problematice. Zaměřuje se především na rodinu a její funkce, kulturu a to konkrétně na kulturní rozdíly a kulturní identitu, dále popisuje výchovu, styly výchovy. Závěr teoretické části se zabývá konceptem mateřských škol, jejím cílům a typům. Praktická část se zaměřuje na pochopení specifických rysů různých kultur, jejich výchovných přístupů a toho, jak tyto rysy ovlivňují dítě a jeho chování v prostředí mateřské školy.
dc.format 91 s. (157 749 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova cs
dc.subject styly výchovy cs
dc.subject vliv výchovy cs
dc.subject rodina cs
dc.subject kulturní rozdíly cs
dc.subject dítě v mateřské škole cs
dc.subject upbringing en
dc.subject upbringing styles en
dc.subject influence of upbringing en
dc.subject family en
dc.subject cultural differences en
dc.subject child in kindergarten en
dc.title Vliv výchovy u dětí z různých kultur v prostředí mateřské školy
dc.title.alternative The Influence of Upbringing on Children from Different Cultures in a Kindergarten Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the influence of education on children from different cultures in a kindergarten environment. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts and knowledge of the issue. It focuses mainly on the family and its functions, culture and specifically on cultural differences and cultural identity, it also describes upbringing, styles of upbringing. The theoretical part concludes with the concept of kindergartens, its goals and types. The practical part focuses on understanding the specific features of different cultures, their educational approaches and how these features affect the child and his/her behaviour in the kindergarten environment.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 66594
dc.date.submitted 2024-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
lapšanská_2024_dp.pdf 3.489Mb PDF View/Open None
lapšanská_2024_op.docx 19.50Kb Unknown View/Open None
lapšanská_2024_vp.docx 17.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account