Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:32Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55957
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá pojišťovnictvím a jeho souvislostmi, mezi nimiž rezonují témata vztahující se k likvidaci škodních událostí, specifikům marketingu v pojišťovnictví, ale také k oblasti digitálního marketingu. S využitím SWOT, PESTLE a Porterovy analýzy práce zkoumá současný stav i prostředí vybraného objektu, kterým je Pojišťovna VZP, a.s., a navrhuje vhodná řešení pro budoucí chod společnosti. Práce zároveň interpretuje klíčová zjištění vyplývající z uskutečněného dotazníkového šetření zaměřeného na mobilní aplikaci k likvidaci škod z pojištění motorových vozidel. Cílem práce je vytvoření návrhu na inovaci mobilní aplikace k likvidaci pojistných nároků a její vhodné formy propagace, přičemž tento realizovatelný návrh je i jejím výstupem. |
|
dc.format |
92 s. (167 377 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pojišťovnictví
|
cs |
dc.subject |
pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
škodní událost
|
cs |
dc.subject |
likvidátor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
insurance industry
|
en |
dc.subject |
insurance company
|
en |
dc.subject |
loss event
|
en |
dc.subject |
claims adjuster
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.title |
Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace |
|
dc.title.alternative |
Digital Transformation in Insurance: Claims Settlement with the Use of Mobile Application |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with the insurance industry and its related matters, among which resonate topics connected to claims handling, specifics of marketing in insurance, but also the sphere of digital marketing. With the use of SWOT, PESTLE, and Porter's analysis the thesis explores the current situation and the environment of a chosen object, which is Pojišťovna VZP, a.s., and proposes appropriate solutions for the future company functioning. The thesis also interprets the key findings arising from the conducted questionnaire survey which is focused on a mobile application for car insurance claims handling. The goal of the thesis is to create a proposal for an innovation of a mobile application for the claims handling and its suitable form of promotion, whereby this feasible proposal is also its output. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68414
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account