Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Kohoutová, Monika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:32Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55957
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá pojišťovnictvím a jeho souvislostmi, mezi nimiž rezonují témata vztahující se k likvidaci škodních událostí, specifikům marketingu v pojišťovnictví, ale také k oblasti digitálního marketingu. S využitím SWOT, PESTLE a Porterovy analýzy práce zkoumá současný stav i prostředí vybraného objektu, kterým je Pojišťovna VZP, a.s., a navrhuje vhodná řešení pro budoucí chod společnosti. Práce zároveň interpretuje klíčová zjištění vyplývající z uskutečněného dotazníkového šetření zaměřeného na mobilní aplikaci k likvidaci škod z pojištění motorových vozidel. Cílem práce je vytvoření návrhu na inovaci mobilní aplikace k likvidaci pojistných nároků a její vhodné formy propagace, přičemž tento realizovatelný návrh je i jejím výstupem.
dc.format 92 s. (167 377 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pojišťovnictví cs
dc.subject pojišťovna cs
dc.subject škodní událost cs
dc.subject likvidátor cs
dc.subject marketing cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject insurance industry en
dc.subject insurance company en
dc.subject loss event en
dc.subject claims adjuster en
dc.subject marketing en
dc.subject mobile application en
dc.title Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
dc.title.alternative Digital Transformation in Insurance: Claims Settlement with the Use of Mobile Application
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the insurance industry and its related matters, among which resonate topics connected to claims handling, specifics of marketing in insurance, but also the sphere of digital marketing. With the use of SWOT, PESTLE, and Porter's analysis the thesis explores the current situation and the environment of a chosen object, which is Pojišťovna VZP, a.s., and proposes appropriate solutions for the future company functioning. The thesis also interprets the key findings arising from the conducted questionnaire survey which is focused on a mobile application for car insurance claims handling. The goal of the thesis is to create a proposal for an innovation of a mobile application for the claims handling and its suitable form of promotion, whereby this feasible proposal is also its output.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68414
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
kohoutová_2024_dp.pdf 2.245Mb PDF View/Open None
kohoutová_2024_op.pdf 168.0Kb PDF View/Open None
kohoutová_2024_vp.pdf 166.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account