Komunikační strategie značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky
Author: Měsíčková, Aneta
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikační strategií pražírny kávy na B2B trhu. Teoretická část se věnuje základním poznatkům v oblasti komunikační strategie a komunikace na zvoleném trhu. Praktická část představuje značku a její současnou komunikační strategii, analyzuje fakta získaná pomocí kvalitativního výzkumu a věnuje se konkurenční analýze. Část je zakončena analýzou SWOT. Cílem projektové části je návrh komunikační strategie značky, který vychází ze získaných informací v praktické části. Komunikační cíle tohoto návrhu jsou zvýšení povědomí, odlišení od konkurence a posílení loajality u stávajících firemních zákazníků značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55925
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
měsíčková_2024_dp.pdf 6.693Mb PDF View/Open None
měsíčková_2024_op.docx 91.94Kb Unknown View/Open None
měsíčková_2024_vp.docx 90.84Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account