Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Najvar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Krátká, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:27Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:27Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55831
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá kritérii a metodami výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol. Práce je rozdělena na dvě částí - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vedoucí pracovníky mateřské školy a učitele mateřské školy, kde je pozornost soustředěna na jejich kompetence v kontextu současné mateřské školy. Dále se práce zaměřuje na pojetí personalistiky v mateřské škole s důrazem na řízení lidských zdrojů. Důležitou částí je také získávání a výběr nových zaměstnanců. Na teoretickou část navazuje část praktická, z hlediska zaměření práce byl zvolen kvalitativní výzkum. Výzkumná otázka zní: Jak si vedení MŠ vybírá nové učitele? Hlavní výzkumnou metodou této práce se stal polostrukturovaný rozhovor, ten byl veden s vedoucími pracovníky mateřských škol. Výzkumný vzorek tvořilo šest osob, získaná data byla analyzována a interpretována. Výsledky výzkumu jsou uvedeny v závěru práce. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
vedení mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
personalistika
|
cs |
dc.subject |
výběr zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
kritéria výběru
|
cs |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
preprimary management
|
en |
dc.subject |
human resource
|
en |
dc.subject |
selection of employees
|
en |
dc.subject |
selection criteria
|
en |
dc.title |
Kritéria a způsoby výběru nových učitelů mateřských škol z hlediska vedení škol |
|
dc.title.alternative |
Criteria and methods of selection of new preschool teachers from school management perspective |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the Criteria and methods of selection of new preschool teachers from school management perspective. Thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on school persons as a management, kindergarten teacher - specifically on their competences. Another important part is educational leadership and human resource management specifically in kindergarten and problematics selections of new employees. The theoretical part is followed by a practical part, in terms of the focus, qualitative research was chosen. Important question of research is: Does it matter how we select teachers for employment? The primary research method for this thesis was interview with persons who are in leading position in the kindergarten. The research sample consisted of six persons and the research data was analyzed and interpreted. The research results are presented in the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67743
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account