dc.contributor.advisor |
Noga, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Trojanová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:26Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55816
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá designem obalů pro českou firmu Elite, a. s., jenž produkuje sortiment jemného punčochového zboží. V teoretické části se zaměřuje na vývoj obalového designu a jeho zásadní vliv na marketing a prodej. Dále je uvedena historie značky, její hodnoty a požadavky na podobu nového vizuálního stylu, který vyjadřuje kvalitu, eleganci a prestiž. Práce pojednává o tom, na jaké prvky je důležité brát ohled, jaká pravidla je nutné dodržovat, čemu se vyvarovat a jak postupovat v procesu tvorby. Věnuje se také zkoumání obalového designu textilního zboží u jiných značek, ať už českých či zahraničních. Přínosem práce je nový systém řešení obalů pro výrobce textilního sortimentu včetně redesignu loga. |
|
dc.format |
50 s. (53640 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
obalový design
|
cs |
dc.subject |
typografie
|
cs |
dc.subject |
historie obalového designu
|
cs |
dc.subject |
funkce obalu
|
cs |
dc.subject |
punčochové zboží
|
cs |
dc.subject |
Elite
|
cs |
dc.subject |
packaging
|
en |
dc.subject |
packaging design
|
en |
dc.subject |
typography
|
en |
dc.subject |
history of packaging design
|
en |
dc.subject |
packaging function
|
en |
dc.subject |
hosiery
|
en |
dc.subject |
Elite
|
en |
dc.title |
Design obalů pro výrobce textilu |
|
dc.title.alternative |
Packaging Design for Textile Manufacturers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vyoralová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2024-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the design of packaging for the Czech company Elite, a. s., which produces a range of fine hosiery. The theoretical part focuses on the development of packaging design and its crucial influence on marketing and sales. The history of the brand, its values and the requirements for a new visual style that expresses quality, elegance and prestige are also presented. The thesis discusses what elements are important to consider, what rules to follow, what to avoid and how to proceed in the design process. It also examines the packaging design of textile goods by other brands, both Czech and foreign. The contribution of the thesis is a new system of packaging design for textile manufacturers, including logo redesign. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Multimédia a design |
cs |
dc.identifier.stag |
68903
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-17 |
|