Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Krejčířová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:01:32Z
dc.date.available 2010-07-13T13:01:32Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/557
dc.description.abstract Cílem této práce je vytvořit projekt marketingové a komunikační strategie firmy fgFORTE ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku strategického marketingu, marketingových komunikací a představuje také tvorbu komunikační strategie se všemi jejími postupy. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou samotnou, jejími výsledky, analýzami mikro a makroprostředí, popisuje a zhodnocuje strategické cíle, vize a plány společnosti spolu s komunikačními cíli a současnou marketingovou komunikací ve firmě. Projektová část přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, její cílové skupiny, volbu médií, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a na závěr měření účinnosti projektu cs
dc.format 104 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 916834 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject autobaterie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject strategy of marketing en
dc.subject autobaterries en
dc.subject adrertising en
dc.subject sales promotions en
dc.title Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Project of marketing and communication strategy of autobatteries of the organization fgFORTE in Zlin Region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fischer, Pavel
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create the project of marketing and communication strategy of autobatteries of the organization fgFORTE in Zlín Region. The theoretical part explains the theme of strategic marketing and marketing communication on the basic of the literary sources and it also imagines formation of communication strategy with all theirs progresses. The analytic part introduces readers the organization of fgFORTE, results of the firm, micro and macrosurrounding of the firm and describes and rates strategy and communication aims, visions and plans of company together woth teh contemporary marketigng communicaton in the company. The project part brings the concrete formation of communication strategy, its objective groups, choise of advertising medias, timing of project, analysis of costs, risk analysis and finally the surveying effect of project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3664
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
krejčířová_2006_dp.pdfBlocked 895.3Kb PDF View/Open
krejčířová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
krejčířová_2006_op.doc 1.774Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account