dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Krejčířová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:01:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T13:01:32Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/557
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit projekt marketingové a komunikační strategie firmy fgFORTE ve Zlínském kraji. Teoretická část práce vysvětluje na základě literárních pramenů tématiku strategického marketingu, marketingových komunikací a představuje také tvorbu komunikační strategie se všemi jejími postupy. Analytická část seznamuje čtenáře s firmou samotnou, jejími výsledky, analýzami mikro a makroprostředí, popisuje a zhodnocuje strategické cíle, vize a plány společnosti spolu s komunikačními cíli a současnou marketingovou komunikací ve firmě. Projektová část přináší konkrétní tvorbu komunikační strategie, její cílové skupiny, volbu médií, načasování projektu, nákladovou a rizikovou analýzu a na závěr měření účinnosti projektu |
cs |
dc.format |
104 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
916834 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
autobaterie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
strategy of marketing
|
en |
dc.subject |
autobaterries
|
en |
dc.subject |
adrertising
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing and communication strategy of autobatteries of the organization fgFORTE in Zlin Region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fischer, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2006-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to create the project of marketing and communication strategy of autobatteries of the organization fgFORTE in Zlín Region. The theoretical part explains the theme of strategic marketing and marketing communication on the basic of the literary sources and it also imagines formation of communication strategy with all theirs progresses. The analytic part introduces readers the organization of fgFORTE, results of the firm, micro and macrosurrounding of the firm and describes and rates strategy and communication aims, visions and plans of company together woth teh contemporary marketigng communicaton in the company. The project part brings the concrete formation of communication strategy, its objective groups, choise of advertising medias, timing of project, analysis of costs, risk analysis and finally the surveying effect of project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3664
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
C |
|