[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Mrlíková, Tereza
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:25Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:25Z
dc.date.issued 2024-01-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55789
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je možnost podpory adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Kvalitní adaptace začínajícího učitele má klíčový význam pro jeho profesní rozvoj. Práce se zaměřuje na identifikaci začínajícího učitele, jeho kompetence, vývojové etapy a možnosti podpory. Výzkumná část se zabývá perspektivou ředitelů mateřských škol, zkoumá faktory adaptace a využívá kvalitativní metody, jako jsou rozhovory a analýza dokumentů. Získané poznatky ukazují na důležitost podpory začínajících učitelů a možnosti, jak tuto podporu efektivně realizovat.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adaptace cs
dc.subject začínající učitel cs
dc.subject podpora cs
dc.subject profesní rozvoj cs
dc.subject uvádějící učitel cs
dc.subject adaptation en
dc.subject beginning teacher en
dc.subject support en
dc.subject profesional development en
dc.subject mentoring teacher en
dc.title [NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Opportunities to Support New Teacher´s Adaptation from the point of view of a Preschool Principal
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrů Puhrová, Barbora
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of the thesis is the possibilities of supporting the adaptation of beginning teachers in preschool. Quality adaptation of beginning teachers is crucial for their professional development. The thesis focuses onthe identicication of beginning teachers, their competencies, developmental stages, and support possibilities. The research part examines the perspecive of kindergarden directors, investigates adaptation factors, and utilizes qualitative methods such as interviews and document analysis. The findings highlight the importance of supporting begginning teachers and the opportunities for effectively implementing this support.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 67747
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
mrlíková_2024_dp.pdf 1.503Mb PDF View/Open None
mrlíková_2024_op.docx 25.84Kb Unknown View/Open None
mrlíková_2024_vp.docx 26.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account