[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Mrlíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:25Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:25Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55789
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je možnost podpory adaptace začínajícího učitele v mateřské škole. Kvalitní adaptace začínajícího učitele má klíčový význam pro jeho profesní rozvoj. Práce se zaměřuje na identifikaci začínajícího učitele, jeho kompetence, vývojové etapy a možnosti podpory. Výzkumná část se zabývá perspektivou ředitelů mateřských škol, zkoumá faktory adaptace a využívá kvalitativní metody, jako jsou rozhovory a analýza dokumentů. Získané poznatky ukazují na důležitost podpory začínajících učitelů a možnosti, jak tuto podporu efektivně realizovat. |
|
dc.format |
75 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
začínající učitel
|
cs |
dc.subject |
podpora
|
cs |
dc.subject |
profesní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
uvádějící učitel
|
cs |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
beginning teacher
|
en |
dc.subject |
support
|
en |
dc.subject |
profesional development
|
en |
dc.subject |
mentoring teacher
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Možnosti podpory adaptace začínajícího učitele pohledem ředitele MŠ |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Opportunities to Support New Teacher´s Adaptation from the point of view of a Preschool Principal |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is the possibilities of supporting the adaptation of beginning teachers in preschool. Quality adaptation of beginning teachers is crucial for their professional development. The thesis focuses onthe identicication of beginning teachers, their competencies, developmental stages, and support possibilities. The research part examines the perspecive of kindergarden directors, investigates adaptation factors, and utilizes qualitative methods such as interviews and document analysis. The findings highlight the importance of supporting begginning teachers and the opportunities for effectively implementing this support. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67747
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account