Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach

DSpace Repository

Language: English čeština 

Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Gazda, Ondřej
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-02-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55748
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se soustředí na interakci v obchodní komunikaci napříč různými kulturami. Cílem práce je přispět k tomu, jak se obchodní komunikace vyvíjí v reakci na globalizaci a poukázat na význam kulturního povědomí a přizpůsobivosti. Práce se dále zaměřuje na formy, které se používají pro efektivní komunikaci a zdůrazňuje potřebu vzájemného pochopení v návaznosti na růst celosvětových spoluprací. Tato práce také ukazuje vývoj angličtiny jako linguy francy, tedy společného jazyku pro dorozumívání. Pomocí diskurzní analýzy tato práce analyzuje e-mailovou komunikaci mezi profesionály z různých kultur a zkoumá kulturní rozdíly, které ovlivňují prostředí obchodu.
dc.format 94 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní komunikace cs
dc.subject komunikace napříč kulturami cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject lingua franca cs
dc.subject diskurzivní analýza cs
dc.subject business communication en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject globalisation en
dc.subject lingua franca en
dc.subject discourse analysis en
dc.title Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach
dc.title.alternative Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis shows the dynamics of business communication across different cultures. It aims to contribute to the discussion on the evolution of business communication in response to globalisation and show the importance of adaptability and cultural awareness. It focuses on the transition from traditional to digital platforms and highlights the need for mutual understanding as global business interactions increase. Moreover, it shows the role of English as a global lingua franca. The thesis examines how cultural differences influence communication strategies in a business setting and uses discourse analysis to analyse email exchanges between professionals from different cultural backgrounds.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-program English for Business Administration en
dc.identifier.stag 68589
dc.date.submitted 2024-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
gazda_2024_dp.pdf 5.229Mb PDF View/Open None
gazda_2024_op.doc 47.5Kb Unknown View/Open None
gazda_2024_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account