dc.contributor.advisor |
Inselseth, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Gazda, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55748
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se soustředí na interakci v obchodní komunikaci napříč různými kulturami. Cílem práce je přispět k tomu, jak se obchodní komunikace vyvíjí v reakci na globalizaci a poukázat na význam kulturního povědomí a přizpůsobivosti. Práce se dále zaměřuje na formy, které se používají pro efektivní komunikaci a zdůrazňuje potřebu vzájemného pochopení v návaznosti na růst celosvětových spoluprací. Tato práce také ukazuje vývoj angličtiny jako linguy francy, tedy společného jazyku pro dorozumívání. Pomocí diskurzní analýzy tato práce analyzuje e-mailovou komunikaci mezi profesionály z různých kultur a zkoumá kulturní rozdíly, které ovlivňují prostředí obchodu. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obchodní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace napříč kulturami
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
lingua franca
|
cs |
dc.subject |
diskurzivní analýza
|
cs |
dc.subject |
business communication
|
en |
dc.subject |
intercultural communication
|
en |
dc.subject |
globalisation
|
en |
dc.subject |
lingua franca
|
en |
dc.subject |
discourse analysis
|
en |
dc.title |
Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach |
|
dc.title.alternative |
Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kráľová, Zdena |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis shows the dynamics of business communication across different cultures. It aims to contribute to the discussion on the evolution of business communication in response to globalisation and show the importance of adaptability and cultural awareness. It focuses on the transition from traditional to digital platforms and highlights the need for mutual understanding as global business interactions increase. Moreover, it shows the role of English as a global lingua franca. The thesis examines how cultural differences influence communication strategies in a business setting and uses discourse analysis to analyse email exchanges between professionals from different cultural backgrounds. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-program |
English for Business Administration |
en |
dc.identifier.stag |
68589
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-06 |
|