Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Malíková, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55731
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá krizovou komunikaci jako prostředek pro budování firemního image. Problematika je zkoumaná na specifickém případu značky Dedoles. Cílem práce je vytvořit novou krizovou komunikační strategii pro zkoumanou značku. Teoretická část definuje relevantní pojmy pro budování značky, marketingovou komunikaci a krizovou komunikaci. Praktická část analyzuje specifika krizové situace značky Dedoles, včetně rozhovor s tehdejším marketingovým vedením, obsahu mediálních správ a analýzy stanovisek odborníků z focus group. Pro doplnění pochopení vnímání problematiky spotřebitelskou veřejností, byli představené výsledky dotazníkového průzkumu. Projektová část prezentuje novou krizovou komunikaci pro Dedoles, nabízející alternativní řešení založené na preferencích a vnímání spotřebitelů, představené v praktické části. |
|
dc.format |
142 s. (221 316 znakov) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dedoles
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální síte
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Dedoles
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image |
|
dc.title.alternative |
Crisis Communication as an Opportunity for Building the Corporate image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis deals with crisis communication as a means of building a corporate image. The issue is examined in the specific case of the Dedoles brand. The work aims to create a new crisis communication strategy for the investigated brand. The theoretical part defines relevant concepts for brand building, marketing communication and crisis communication. The practical part analyzes the specifics of the crisis of the Dedoles brand, including an interview with the then marketing management, the content of media reports and an analysis of expert opinions from the focus group. To deepen the understanding of the perception of the issue by the consumer public, the results of a questionnaire survey were presented. The project part introduces a new crisis communication for Dedoles, offering an alternative solution based on consumer preferences and perceptions, presented in the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68420
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account