Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Pospíšilová, Adéla
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:23Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55729
dc.description.abstract Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je použita jak výzkumná metoda kvalitativní - formou polostrukturovaných rozhovorů, tak metoda kvantitativní, aby bylo možno této problematice porozumět více do hloubky a tvrzení zjištěná oběma formami se navzájem podpořila.
dc.format 65 s. (91 851)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject nábytek cs
dc.subject TON cs
dc.subject Generation en
dc.subject buying decision en
dc.subject furniture en
dc.subject TON en
dc.title Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
dc.title.alternative Analysis of Generation Z's purchasing decisions in the interior furniture segment and analysis of TON's brand perception
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis defines the concept of Generation Z and deals with the analysis of purchasing decisions in the segment of interior furniture of this generation and the analysis of the perception of the TON brand. It discusses the independent buying decision and the factors of furniture buying decisions in today's market. The next part examines the criteria that determine furniture selection and brand awareness. The practical part of this bachelor thesis uses both the qualitative research method - in the form of semi-structured interviews, and the quantitative method so that this issue can be understood in more depth and the claims support each other.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 68829
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2024_dp.zip 41.02Mb application/zip View/Open None
pospíšilová_2024_op.pdf 522.9Kb PDF View/Open None
pospíšilová_2024_vp.docx 90.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account