Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:23Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55729
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce definuje pojem generace Z a zabývá se analýzou nákupního rozhodování v segmentu interiérového nábytku této generace a analýzou vnímání značky TON. Pojednává o samostatném nákupním rozhodování a faktorech rozhodování o nákupu nábytku na dnešním trhu. V další části zkoumá kritéria, která rozhodují při výběru nábytku, a znalost značky. V rámci praktické části této bakalářské práce je použita jak výzkumná metoda kvalitativní - formou polostrukturovaných rozhovorů, tak metoda kvantitativní, aby bylo možno této problematice porozumět více do hloubky a tvrzení zjištěná oběma formami se navzájem podpořila. |
|
dc.format |
65 s. (91 851) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
nábytek
|
cs |
dc.subject |
TON
|
cs |
dc.subject |
Generation
|
en |
dc.subject |
buying decision
|
en |
dc.subject |
furniture
|
en |
dc.subject |
TON
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Generation Z's purchasing decisions in the interior furniture segment and analysis of TON's brand perception |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis defines the concept of Generation Z and deals with the analysis of purchasing decisions in the segment of interior furniture of this generation and the analysis of the perception of the TON brand. It discusses the independent buying decision and the factors of furniture buying decisions in today's market. The next part examines the criteria that determine furniture selection and brand awareness. The practical part of this bachelor thesis uses both the qualitative research method - in the form of semi-structured interviews, and the quantitative method so that this issue can be understood in more depth and the claims support each other. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68829
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account