Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře

DSpace Repository

Language: English čeština 

Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Kamas, Patrick
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55693
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá generační udržitelností podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury ve městě Zlín. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, druhy marketingových agentur a generační udržitelností podnikání. V praktické části jsou uskutečněny expertní rozhovory se zaměstnanci vybrané agentury za účelem popsání vývoje jejich práce za uplynulých 15 let a pohledu na budoucnost. Dále je uskutečněn výzkum tří konkurenčních agentur ve městě Zlín, který popisuje jejich přístup ke generační udržitelnosti. Výstupem práce je navržení dvou doporučení pro generační a dlouhodobou udržitelnost podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury.
dc.format 78 s. (136 000 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject mediální agentura cs
dc.subject komunikační agentura cs
dc.subject specializovaná agentura cs
dc.subject generační udržitelnost cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject vývoj práce cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject media agency en
dc.subject communication agency en
dc.subject specialized agency en
dc.subject generational sustainability en
dc.subject business en
dc.subject job development en
dc.title Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
dc.title.alternative Generational Sustainability of Business in a Regional Media and Communication Agency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the generational sustainability of the business of a selected regional media and communication agency in the city of Zlin. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the thesis deals with marketing, marketing communication, types of marketing agencies and generational sustainability of business. In the practical part, expert interviews are conducted with the employees of the selected agency in order to describe the development of their work over the past 15 years and a view of the future. Next part is the research of three competing agencies in the city of Zlin, which describes their approach to generational sustainability. The output of the work is to design two recommendations for generational and long-term business sustainability of the selected regional media and communication agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68234
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kamas_2024_dp.pdf 2.330Mb PDF View/Open None
kamas_2024_op.pdf 467.8Kb PDF View/Open None
kamas_2024_vp.pdf 182.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account