Návrh online komunikace pro letní dětský tábor
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Haspeklová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:21Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55692
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem online komunikace pro vybraný letní dětský tábor. Cílem práce je vytvoření návrhu online komunikace s důrazem na efektivní interakci s cílovou skupinou, budování komunity a udržení zájmu účastníků. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a online marketingu. V analytické části práce jsou realizovány výzkumy, z jejichž východisek je v projektové části následně zpracován návrh online komunikace, který identifikuje konkrétní nástroje, které lze využít k dosažení požadovaných výsledků a navrhuje jejich implementaci do praxe. Výsledky této práce představují ucelený plán online komunikace, který má potenciál zvýšit viditelnost a atraktivitu letního dětského tábora a posílit jeho pozici na trhu. |
|
dc.format |
81 s. (129 188 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
letní dětský tábor
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
summer camp
|
en |
dc.subject |
target audience
|
en |
dc.title |
Návrh online komunikace pro letní dětský tábor |
|
dc.title.alternative |
Design of Online Communication for a Summer Camp |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the design of online communication for a selected summer camp. The goal of this thesis is to create an online communication design with an focus on effective interaction with the target audience, building community and keeping the interest of the participants. The theoretical part of the thesis describes the basic concepts of marketing communication and online marketing. In the analytical part of the thesis, research is conducted, from which the project part then develops a proposal for online communication, which identifies specific tools that can be used to achieve the desired results and recommends their implementation in practice. The results of this work present a comprehensive online communication plan that has the potential to increase the visibility and attractiveness of the summer camp and strengthen its position on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68404
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account