Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Neubauer, Jaroslav
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:21Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55688
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. V teoretické části popisuje vybrané historické milníky umělé inteligence jako samostatné vědy, následně ve spojení s marketingovou komunikací, typy umělé inteligence a metody měření spokojenosti. Praktická část je věnována měření spokojenosti na sociálních sítích u firmy O2 Czech Republic, a. s. Spokojenost je měřena analýzou komentářů z několika příspěvků vytvořených na sociální síti Facebook a výsledkem je určení sentimentu a témat komentářů. Na praktickou část navazuje návrh projektu pro automatizované zjišťování sentimentu a témat příspěvků z komentářů na sociálních sítích za pomocí strojového učení. Projektová část přináší pohled na klady a zápory zapojení umělé inteligence, rešerši dostupných řešení a popisuje základ možné realizace projektu prostřednictvím služby IBM watsonx Assistant.
dc.format 138 s. (205 347 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject umělá inteligence cs
dc.subject strojové učení cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject textová analýza cs
dc.subject sentiment cs
dc.subject communication in marketing en
dc.subject artificial intelligence en
dc.subject machine learning en
dc.subject customers satisfaction en
dc.subject textual criticism en
dc.subject sentiment en
dc.title Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
dc.title.alternative Artificial Intelligence in Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence in marketing communication. The theoretical part describes selected historical milestones of artificial intelligence as a separate science, followed by its connection with marketing communication, types of artificial intelligence, and methods of measuring satisfaction. The practical part is dedicated to measuring satisfaction on social networks at the company O2 Czech Republic, a.s. Satisfaction is measured by analyzing comments from several posts created on the social network Facebook, resulting in determining the sentiment and topics of the comments. The practical part is followed by a project proposal for automated detection of sentiment and topics of posts from comments on social networks using machine learning. The project section provides an overview of the pros and cons of incorporating artificial intelligence, research of available solutions, and describes the basic possible implementation of the project through the IBM Watson Assistant service.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68365
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
neubauer_2024_dp.pdf 2.928Mb PDF View/Open None
neubauer_2024_op.pdf 163.5Kb PDF View/Open None
neubauer_2024_vp.docx 91.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account