Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Matoušek, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:20Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:20Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55665
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak dobře jsou si studenti a absolventi kombinované formy studia vědomi brandu Ústavu marketingových komunikací a jeho atributů a zda dokážou jednotlivé aspekty popsat. Cílem je také popsat, jak jsou studenti brandu loajální a jestli jsou ochotni ho dále doporučit. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se brandu, jeho jednotlivých součástí a komunikace. V praktické části je krátce představena značka ÚMK. Jako součást praktické části bylo realizováno dotazníkové šetření, které analyzuje vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia. |
|
dc.format |
69 s. (83 000 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia |
|
dc.title.alternative |
Perception of the DMC Brand by Current Students and Graduates of the Part-time Form of Study |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pončíková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to find out how well students and graduates of the part-time form of study are aware of the brand of the Department of Marketing Communications (DMC) and its attributes and whether they can describe each aspect. It also aims to describe how loyal students are to the brand and whether they are willing to recommend it further. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the concepts related to the brand, its individual components and communication. In the practical part, the brand of the DMC is briefly introduced. As part of the practical part, a questionnaire survey was carried out to analyse the perception of the brand of the DMC by current students and graduates of the part-time form of study. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68142
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account