dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Ducháčková, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:19Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:19Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55653
|
|
dc.description.abstract |
Tato výzkumná práce se zabývá otázkou, jak vnímají své cesty ke čtenářství žáci mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou definovány pojmy čtenářství, čtení, čtenář, čtenářská gramotnost, cesty ke čtení a čtenářské kontinuum, a na část výzkumnou, zaměřenou na kvalitativní výzkumné šetření provedené prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výsledkem práce jsou myšlenkové mapy představující dosavadní cesty ke čtenářství jednotlivých participantů, kterými byli žáci čtvrtého a pátého ročníku základní školy. |
|
dc.format |
76 s. (19 445) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářství
|
cs |
dc.subject |
čtenářské kontinuum
|
cs |
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
moderní technologie
|
cs |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
reading continuum
|
en |
dc.subject |
reading literacy
|
en |
dc.subject |
modern technology
|
en |
dc.title |
Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Paths to reading from the point of view of younger school-age children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2024-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This research addresses the question of how students of younger school age perceive their paths to reading. The work is divided into a theoretical part, in which the concepts of reading, reading, reading, reading literacy, reading paths and the reading continuum are defined, and a part of the research, focusing on qualitative research investigations conducted through semi-structured interviews. The result of the work is mind maps representing the existing paths to reading by individual participants, who were pupils of the fourth and fifth years of primary school. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
67520
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-18 |
|