Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Ducháčková, Gabriela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55653
dc.description.abstract Tato výzkumná práce se zabývá otázkou, jak vnímají své cesty ke čtenářství žáci mladšího školního věku. Práce je rozdělena na teoretickou část, v níž jsou definovány pojmy čtenářství, čtení, čtenář, čtenářská gramotnost, cesty ke čtení a čtenářské kontinuum, a na část výzkumnou, zaměřenou na kvalitativní výzkumné šetření provedené prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Výsledkem práce jsou myšlenkové mapy představující dosavadní cesty ke čtenářství jednotlivých participantů, kterými byli žáci čtvrtého a pátého ročníku základní školy.
dc.format 76 s. (19 445)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářství cs
dc.subject čtenářské kontinuum cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject moderní technologie cs
dc.subject reading en
dc.subject reading continuum en
dc.subject reading literacy en
dc.subject modern technology en
dc.title Cesty ke čtenářství pohledem dětí mladšího školního věku
dc.title.alternative Paths to reading from the point of view of younger school-age children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Marcela
dc.date.accepted 2024-05-16
dc.description.abstract-translated This research addresses the question of how students of younger school age perceive their paths to reading. The work is divided into a theoretical part, in which the concepts of reading, reading, reading, reading literacy, reading paths and the reading continuum are defined, and a part of the research, focusing on qualitative research investigations conducted through semi-structured interviews. The result of the work is mind maps representing the existing paths to reading by individual participants, who were pupils of the fourth and fifth years of primary school.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67520
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
ducháčková_2024_dp.pdf 2.940Mb PDF View/Open None
ducháčková_2024_op.docx 27.89Kb Unknown View/Open None
ducháčková_2024_vp.docx 26.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account