dc.contributor.advisor |
Stříž, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Záhumenský, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T13:03:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T13:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5564
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá procesem tvorby webových stránek, speciálně tvorbou stránek pomocí redakčních systémů. Práce osvětluje základní principy zákaznicky oriento-vaných webových stránek a jejich tvorby. Mezi hlavní cíle práce patří popis vytváření zá-kaznicky orientovaných webových stránek tak, aby přinášely přidanou hodnotu zákazní-kům i jejich vlastníkům. Závěr práce analyzuje konkrétní proces vytváření zákaznicky ori-entovaných studentských webových stránek a ukazuje řešení úspěšného vytvoření těchto stránek. |
cs |
dc.format |
78 |
cs |
dc.format.extent |
889567 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
systém pro správu obsahu
|
cs |
dc.subject |
redakční systém
|
cs |
dc.subject |
vytváření webových stránek
|
cs |
dc.subject |
zákaznicky orientované webové stránky
|
cs |
dc.subject |
studentské webové stránky
|
cs |
dc.subject |
content management system
|
en |
dc.subject |
creating web pages
|
en |
dc.subject |
customer's oriented web pages
|
en |
dc.subject |
student's web pages
|
en |
dc.title |
Analýza použitelnosti systémů na správu obsahu ve výukovém procesu a ve firmách |
cs |
dc.title.alternative |
School and company content management systems usability analysis |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dolejšová, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2008-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelors thesis deals with making web pages process, especially with making web pages process with content management systems. The thesis examines essentials principles of customer's oriented web pages and their creating. The main goals of this work are de-scription of creating customer's oriented web pages in order to add value to their cus-tomer's and also owners. The end of work analyses the process of building customer's ori-ented student's web pages and shows the suggestion how to successfully create these web pages. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a statistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/114
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9709
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-17 |
|
utb.result.grade |
C |
|