Narativní analýza reklamních filmů značky Dove

DSpace Repository

Language: English čeština 

Narativní analýza reklamních filmů značky Dove

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Nováková, Marika
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:19Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55640
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je narativní analýza vybraných reklamních filmů značky Dove. Pro účely této práce byla v teoretické části provedena literární rešerše, na jejímž podkladu byla definována příslušná terminologie a teoretická podoba metodologického rámce. Metoda použitá v této diplomové práci, narativní analýza, je kategorizována a analýza je prováděna v mezích těchto kategorií. Cílem práce je nejen ukázat, že narativní analýza má v marketingové komunikaci své místo, ale rovněž ji aplikovat v rámci zvolených reklamních filmů.
dc.format 126 s. (233 443 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject narativ cs
dc.subject příběh cs
dc.subject storytelling cs
dc.subject reklamní film cs
dc.subject značka cs
dc.subject Dove cs
dc.subject narrative en
dc.subject story en
dc.subject storytelling en
dc.subject advertising film en
dc.subject brand en
dc.subject Dove en
dc.title Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
dc.title.alternative Narrative Analysis of Dove Brand's Advertising Films
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The topic of this diploma thesis is a narrative analysis of selected Dove advertising films. The conducted literature review in the theoretical part defines relevant terminology and the theoretical form of the methodological framework. The method used in the thesis, the narrative analysis, is categorized and the analysis is carried out within these categories. The aim of the thesis is not only to demonstrate that narrative analysis has its place in marketing communication, but also to apply it to the chosen advertising films.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68366
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2024_dp.pdf 4.527Mb PDF View/Open None
nováková_2024_op.docx 91.96Kb Unknown View/Open None
nováková_2024_vp.docx 91.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account