Domácí úkoly v českém jazyce na 1. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Domácí úkoly v českém jazyce na 1. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Patera, Daniel
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:16Z
dc.date.issued 2024-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55586
dc.description.abstract Předkládaná teoreticko-empirická diplomová práce se zaměřuje na problematiku domácích úkolů v českém jazyce na prvním stupni základní školy. Cílem teoretické části je sumarizovat poznatky o domácí přípravě a domácích úkolech a také popsat oblast českého jazyka v primárním vzdělávání. Cílem empirické části je zjistit, jak jsou vnímány domácí úkoly z českého jazyka učiteli a žáky na prvním stupni základní školy. Výzkum má kvalitativní design. Empirická část představuje výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učiteli. Zjištění byla doplněna o polostrukturované interview s žáky.
dc.format 89 s. (168 828)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí příprava cs
dc.subject domácí učení cs
dc.subject domácí úkol cs
dc.subject typologie domácích úkolů cs
dc.subject cíl výuky českého jazyka cs
dc.subject home preparation en
dc.subject home learning en
dc.subject homework en
dc.subject homework typology en
dc.subject goal of Czech language teaching en
dc.title Domácí úkoly v českém jazyce na 1. stupni ZŠ
dc.title.alternative Homework in Czech Language at Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jančík Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-17
dc.description.abstract-translated This theoretical-empirical thesis focuses on the issue of homework in Czech language at the first level of primary school. The aim of the theoretical part is to summarize the knowledge about home preparation and homework and also to describe the field of Czech language in primary education. The aim of the empirical part is to find out how homework in Czech language is perceived by teachers and pupils at the first level of primary school. The research has a qualitative design. The empirical part presents the results of the research, which was conducted through semi-structured interviews with teachers. The findings were supplemented by semi-structured interviews with pupils.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 67591
dc.date.submitted 2024-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
patera_2024_dp.pdf 1.847Mb PDF View/Open None
patera_2024_op.docx 25.95Kb Unknown View/Open None
patera_2024_vp.docx 25.98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account