dc.contributor.advisor |
Horníčková, Beata
|
|
dc.contributor.author |
Špundová, Stela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55556
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se možnostmi podpory správné anglické výslovnosti u dětí předškolního věku. Cílem práce je seznámit děti s anglickým jazykem prostřednictvím rozvoje jejich fonologického uvědomování se zaměřením na výslovnost. Teoretická část objasňuje, jaký vliv má jazykový vývoj dětí na jejich výslovnost v anglickém jazyce a jaké přístupy a metody volíme při výuce správné anglické výslovnosti v prostředí mateřské školy. V praktické části bakalářské práce je zpracován návrh sady aktivit s orientací na seznámení dětí s anglickou výslovností, který byl ověřen v praxi. Sada aktivit byla následně evaluována a z ní jsou zpracována doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výslovnost
|
cs |
dc.subject |
osvojování cizího jazyka dítětem
|
cs |
dc.subject |
fonematické uvědomování
|
cs |
dc.subject |
cizí jazyk
|
cs |
dc.subject |
jazykový vývoj v předškolním věku
|
cs |
dc.subject |
pronunciation
|
en |
dc.subject |
acquisition of a foreign language by a child
|
en |
dc.subject |
phonemic awareness
|
en |
dc.subject |
foreign language
|
en |
dc.subject |
language development in preschool age
|
en |
dc.title |
Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Promoting English Pronunciation in Preschool Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Žáková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-applied character and deals with the possibilities of promoting correct English pronunciation in preschool children. The aim of the thesis is to introduce children to the English language through the development of their phonological awareness with a focus on pronunciation. The theoretical part explains how children's linguistic development influences their English pronunciation and what approaches and methods we choose when teaching correct English pronunciation in a kindergarten setting. In the practical part of the bachelor thesis, a proposal for a set of activities oriented towards introducing children to English pronunciation is developed and tested in practice. The set of activities was subsequently evaluated and recommendations for practice are made. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67371
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-26 |
|