Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Špundová, Stela
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:15Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55556
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se možnostmi podpory správné anglické výslovnosti u dětí předškolního věku. Cílem práce je seznámit děti s anglickým jazykem prostřednictvím rozvoje jejich fonologického uvědomování se zaměřením na výslovnost. Teoretická část objasňuje, jaký vliv má jazykový vývoj dětí na jejich výslovnost v anglickém jazyce a jaké přístupy a metody volíme při výuce správné anglické výslovnosti v prostředí mateřské školy. V praktické části bakalářské práce je zpracován návrh sady aktivit s orientací na seznámení dětí s anglickou výslovností, který byl ověřen v praxi. Sada aktivit byla následně evaluována a z ní jsou zpracována doporučení pro praxi.
dc.format 75 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výslovnost cs
dc.subject osvojování cizího jazyka dítětem cs
dc.subject fonematické uvědomování cs
dc.subject cizí jazyk cs
dc.subject jazykový vývoj v předškolním věku cs
dc.subject pronunciation en
dc.subject acquisition of a foreign language by a child en
dc.subject phonemic awareness en
dc.subject foreign language en
dc.subject language development in preschool age en
dc.title Podpora výslovnosti v angličtině u dětí předškolního věku
dc.title.alternative Promoting English Pronunciation in Preschool Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáková, Iva
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-applied character and deals with the possibilities of promoting correct English pronunciation in preschool children. The aim of the thesis is to introduce children to the English language through the development of their phonological awareness with a focus on pronunciation. The theoretical part explains how children's linguistic development influences their English pronunciation and what approaches and methods we choose when teaching correct English pronunciation in a kindergarten setting. In the practical part of the bachelor thesis, a proposal for a set of activities oriented towards introducing children to English pronunciation is developed and tested in practice. The set of activities was subsequently evaluated and recommendations for practice are made.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67371
dc.date.submitted 2024-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
špundová_2024_dp.pdf 3.147Mb PDF View/Open None
špundová_2024_op.docx 25.71Kb Unknown View/Open None
špundová_2024_vp.docx 32.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account