dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Krmíčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55543
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je rozvoj využití areálu Vodoléčebného ústavu (nyní Sluneční lázně) v Luhačovicích. V kontextu této práce rozvoj představuje komplexní proces zahrnující implementaci zvolených nástrojů pro úspěšné fungování a propagaci muzea, ve které bude areál přeměněn. Analytická část je zaměřena na zjištění současného stavu skrze rozhovor s ředitelkou Slunečních lázní, dále na průzkum konkurenčních muzeí a konkurenčního prostředí a na určení vnitřních a vnějších faktorů. Tato část se stala východiskem pro praktickou část práce, jejímž výsledkem jsou stanovená východiska pro strategii, definované cílové skupiny, business model muzea a charakteristika marketingového mixu. |
|
dc.format |
112 s. (199 534) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
muzeum
|
cs |
dc.subject |
obchodní model
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
Sluneční lázně
|
cs |
dc.subject |
balneology
|
en |
dc.subject |
museum
|
en |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
Sun Baths
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje využití areálu Vodoléčebného ústavu v Luhačovicích |
|
dc.title.alternative |
The Project for the Development of the Use of the Premises of Vodoléčebný ústav in Luhačovice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Večeřová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the development of the use of the premises of Vodoléčebný ústav (now Sluneční lázně) in Luhačovice. In the context of this thesis, the development represents a complex process involving the implementation of selected tools for the successful functioning and promotion of the museum into which the complex will be transformed. The analytical part focuses on establishing the current situation through an interview with the director of the Sun Baths, as well as researching competing museums and the competitive environment and identifying internal and external factors. This part became the starting point for the practical part of the thesis, which resulted in the established basis for the strategy, defined target groups, the museum's business model, and the characteristics of the marketing mix. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání a ekonomika podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship and Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
66723
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|