Projekt zvýšení zákaznické spokojenosti ve vybrané oční optice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Benyahya, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Gajdošíková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:15Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55541
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků ve vybrané oční optice. Cílem práce je analýza současného stavu spokojenosti zákazníků ve vybrané oční optice, konkrétně v Langhammer OPTIK s.r.o. v Litvínově. Na základě výsledků této analýzy bude navrhnut projekt na zvýšení zákaznické spokojenosti. Teoretická část práce přináší ucelený pohled na základní pojmy jako je identifikace zákazníka, definice pojmu spokojenost zákazníka a také různé metody, které slouží k jejímu měření. V praktické části je vykonána analýza aktuálního stavu zákaznické spokojenosti pomocí dotazníkového šetření. Analýza odhalila nedostatky a možné návrhy ke zlepšení, které budou sloužit jako podklad pro projekt, který je výsledkem této diplomové práce. Projekt bude obsahovat návrhové aktivity spojené s nákladovou a časovou analýzou, a také s možnými riziky a přínosy. |
|
dc.format |
94 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
zvýšení spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
satisfaction increase
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení zákaznické spokojenosti ve vybrané oční optice |
|
dc.title.alternative |
Project to Increase Customer Satisfaction in Selected Opticians |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with customer satisfaction in a selected opticians. The aim of the thesis is to analyse the current state of customer satisfaction in a selected opticians, specifically in Langhammer OPTIK s.r.o. in Litvínov. Based on the results of this analysis a project will be proposed to increase customer satisfaction. The theoretical part of the thesis provides a comprehensive view of basic concepts such as customer identification, definition of the concept of customer satisfaction and also different methods used to measure it. In the practical part, an analysis of the current state of customer satisfaction is carried out using a questionnaire survey. The analysis reveals gaps and possible suggestions for improvement, which will serve as a basis for the project that results from this thesis. The project will include design activities associated with cost and time analysis, as well as possible risks and benefits. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
67980
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account