Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Horáková, Hana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:13Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55492
dc.description.abstract Tato bakalářská práce, jejíž název zní Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje, je rozdělena na dvě části. Část teoretickou, ve které jsou popsány teorie nadání, modely nadání, specifika nadaného žáka, ale i základní školy malotřídního typu a v neposlední řadě klima třídy a klima školy. Popisuje také různé typy organizací, které se zabývají podporou nadaných dětí a samotnou identifikaci nadaných žáků na základních školách. Praktická část je věnována výzkumu s cílem podat ucelený obraz nadaného žáka v malotřídní škole na podkladě dotazníkového šetření ve vybraných školách Jihomoravského kraje.
dc.format 87 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject identifikace cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject nadání cs
dc.subject nadaný žák cs
dc.subject malotřídní škola cs
dc.subject gifted children en
dc.subject identification en
dc.subject scholl climate en
dc.subject  small schools with composite classes en
dc.subject  talent en
dc.title Postavení nadaného žáka v malotřídních školách Jihomoravského kraje
dc.title.alternative Status of the Gifted Pupil in Small-Class Schools of the South Moravian Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2024-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor work, the title of which is Status of the Gifted Pupil in Small-Class Schools of the South Moravian Region is divided into two parts. The theoretical part, in which the theories of giftedness, models of giftedness, the specifics of the gifted children, as well as the small school with composite classes and, last but not least, the classroom and school climate are described. It also describes the different types of organizations involved in supporting gifted children and the actual identification of gifted students in elementary schools. The practical part is devoted to research with the aim of presenting a comprehensive picture of the gifted children in a small school with composite classes on the basis of a questionnaire survey in selected schools in the South Moravian Region.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67308
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2024_dp.pdf 4.359Mb PDF View/Open None
horáková_2024_op.docx 28.07Kb Unknown View/Open None
horáková_2024_vp.docx 17.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account