dc.contributor.advisor |
Pavelková, Marie
|
|
dc.contributor.author |
Bůbelová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:13Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:13Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55485
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se využitím klasických pohádek pro podporu a rozvoj matematických představ v prostředí mateřské školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to tedy na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je věnována pozornost pohádce a jejímu významu v předškolním vzdělávání a následně předmatematickým představám. Praktická část obsahuje sadu aktivit, prostřednictvím kterých lze rozvíjet předmatematické představy u dětí, především předmatematické procesy porovnávání, přiřazování, třídění a uspořádání. Tato sada aktivit byla realizována v mateřské škole a následně evaluována. Na základě zjištění z provedené evaluace byla vypracována doporučení pro praktické využití v mateřských školách. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pohádka
|
cs |
dc.subject |
klasická pohádka
|
cs |
dc.subject |
fantazie
|
cs |
dc.subject |
předmatematické představy
|
cs |
dc.subject |
předmatematické procesy
|
cs |
dc.subject |
Fairy tale
|
en |
dc.subject |
Classic fairy tale
|
en |
dc.subject |
Fantasy
|
en |
dc.subject |
Pre-mathematical concepts
|
en |
dc.subject |
Pre-mathematical processes
|
en |
dc.title |
Využití klasických pohádek pro rozvoj matematických představ v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Use of Classic Fairy Tales for the Development of Mathematical Image in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2024-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of theoretical-application nature and deals with the utilization of classic fairy tales to support and develop mathematical concepts in the kindergarten environment. The thesis is divided into two main parts, namely the theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on the fairy tale and its significance in preschool education, followed by pre-mathematical concepts. The practical part includes a set of activities through which pre-mathematical concepts in children, especially pre-mathematical processes such as comparison, matching, sorting, and ordering, can be developed. This set of activities was implemented in a kindergarten and subsequently evaluated. Based on the findings from the evaluation, recommendations for practical use in kindergartens were developed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
67376
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|