Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Peterek, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Vičánek, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:12Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:12Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55467
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci systému reklamačního řízení ve společnosti TESCOMA s.r.o. Cílem práce je analyzovat současný stav reklamačního řízení, identifikovat a vyhodnotit možné nedostatky a navrhnout efektivní opatření pro zlepšení celého systému. V teoretické části jsou popsány logistické pojmy jako logistika, zpětná logistika, cirkulární ekonomika apod. V praktické části se analýzou stávajícího stavu osvětlily procesy řízení reklamací. Firmě jsou doporučeny návrhy opatření pro zkrácení doby trvání vyřízení reklamací. |
|
dc.format |
69 s. (85 133 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
logistika
|
cs |
dc.subject |
zpětná logistika
|
cs |
dc.subject |
reklamace
|
cs |
dc.subject |
reklamační řízení
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
logistics
|
en |
dc.subject |
reverse logistics
|
en |
dc.subject |
complaint
|
en |
dc.subject |
complaint management
|
en |
dc.subject |
optimization
|
en |
dc.title |
Optimalizace systému reklamačního řízení ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Optimization of the Complaints Management System in a Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on optimizing the complaint management system at TESCOMA s.r.o. The aim of the thesis is to analyze the current state of complaint management, identify and evaluate possible shortcomings, and propose effective measures to improve the entire system. The theoretical part describes logistic concepts such as logistics, reverse logistics, circular economy etc. In practical part, the processes of complaint management are elucidated by the analysis of the current state. Recommendations for measures to shorten the processing time of complaints are provided to the company. |
|
dc.description.department |
Ústav logistiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Aplikovaná logistika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Aplikovaná logistika |
cs |
dc.identifier.stag |
67858
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account