Využití digitálních technologií v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití digitálních technologií v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Pudilová, Hana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.issued 2024-01-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55456
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Cílem práce je navržení, realizace a následná evaluace sady aktivit s využitím digitálních technologií. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů z oblasti digitálních technologií a na využívání těchto technologií ve vzdělávacím procesu v mateřských školách. V rámci praktické části je představena sada osmi aktivit určená dětem od 5 do 7 let. Cílem sady aktivit je seznámit děti s různorodými digitálními technologiemi a rozvíjet u nich digitální kompetence. Tato sada aktivit je realizována ve vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji. Evaluace sady aktivit je provedena vlastní reflexí a nestrukturovanou reflexí učitelky mateřské školy. Ze souhrnné evaluace vyplývají zjištění týkající se vhodnosti zařazení této sady aktivit do vzdělávání v mateřských školách. Závěr práce je věnován doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 78 s. (100 612 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject informatické myšlení cs
dc.subject m-learning cs
dc.subject digital technology en
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital competence en
dc.subject informatic thinking en
dc.subject m-learning en
dc.title Využití digitálních technologií v mateřské škole
dc.title.alternative The Use of Digital Technologies in the Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2024-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is of a theoretical and applied nature. The aim of the thesis is to design, implement and subsequently evaluate a set of activities using digital technologies. The theoretical part of the work is focused on the explanation of concepts from the field of digital technologies and the use of these technologies in the educational process in kindergartens. As part of the practical part, a set of eight activities intended for children from 5 to 7 years old is presented. The aim of the set of activities is to familiarize children with various digital technologies and develop their digital competence. This set of activities is implemented in a selected kindergarten in the Zlín region. The evaluation of the set of activities is carried out through self-reflection and unstructured reflection of the kindergarten teacher. The summary evaluation results in findings regarding the appropriateness of including this set of activities in kindergarten education. The conclusion of the thesis is devoted to recommendations for the practice of kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 67427
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
pudilová_2024_dp.pdf 2.129Mb PDF View/Open None
pudilová_2024_op.pdf 158.5Kb PDF View/Open None
pudilová_2024_vp.docx 26.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account