Marketingová komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Zamazalová, Kateřina
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:11Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55442
dc.description.abstract Cílem této práce je zhodnotit stávající strategie marketingové komunikace společnosti prodávající nikotinové výrobky a identifikovat omezení a možnosti zlepšení v rámci regulačních restrikcí. Práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálně využívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu v kontextu omezení spojených s touto specifickou oblastí trhu. Na základě tohoto hodnocení budou navrženy účinné metody, které společnost může využít ke zlepšení své marketingové komunikace.
dc.format 56 s. (79 206 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject tabákové výrobky cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject právní regulace cs
dc.subject nikotinový produkt cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject legislation en
dc.subject tobacco products en
dc.subject marketing tools en
dc.subject marketing mix en
dc.subject legal regulation en
dc.subject nicotine product en
dc.title Marketingová komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Communication of a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategies of a company selling nicotine products and to identify limitations and opportunities for improvement within regulatory restrictions. The thesis focuses on assessing the currently used marketing communication tools and their effectiveness in the context of limitations associated with this specific market area. Based on this evaluation, effective methods will be proposed that the company can utilize to improve its marketing communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68160
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
zamazalová_2024_dp.pdf 1.872Mb PDF View/Open None
zamazalová_2024_op.pdf 156.6Kb PDF View/Open None
zamazalová_2024_vp.pdf 166.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account