Význam primární prevence u dětí v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Cejpek Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Vykydalová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55427
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá primární prevencí proti šikaně a projevům agresivního chování u dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je sestavit a aplikovat primární preventivní program ve vybrané školní třídě mateřské školy a následně zhodnotit a analyzovat jeho účinnost a efektivitu prostřednictvím kvalitativního výzkumu, konkrétně etnografická studie, s využitím zúčastněného, otevřeného a přímého pozorování. Závěry práce spatřují přínos v realizaci dalších výzkumů na téma primární prevence v mateřské škole a nastiňují podněty pro jejich zefektivnění. |
|
dc.format |
60, přílohy 35 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
preventivní program
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
prevention program
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.title |
Význam primární prevence u dětí v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Primary Prevention for Children in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2024-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with primary prevention against bullying and manifestations of aggressive behavior in preschool children. The aim of the bachelor thesis is to develop and implement a primary preventive program in a selected classroom of a kindergarten and subsequently evaluate and analyze its effectiveness and efficiency through qualitative research, specifically an ethnographic study, utilizing participant, open, and direct observation. The conclusions of the thesis see benefits in conducting further research on the topic of primary prevention in kindergarten and outline suggestions for its enhancement. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
67461
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account