Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.
Author: Horňáková, Lucie
Advisor: Fafílek, Michael
Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat současné, využívané nástroje marketingového mixu zmrzlinářské společnosti Adria Gold, s.r.o. Na základě marketingových analýz a dotazníkového šetření navrhnout vhodné kroky ke zlepšení aktuální situace podniku a efektivnějšímu využití stávajících nástrojů marketingového mixu. První část mé práce zahrnuje zpracování teoretických poznatků v oblasti marketingového mixu, využitých analýz a marketingového výzkumu. V druhé polovině je popisována praktická část zahrnující analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu podniku a dotazníkové šetření. Na základě vyhodnocení získaných výsledků z jednotlivých analýz a marketingového výzkumu je závěrem navrženo doporučení ke zlepšení současného stavu a efektivnější využití stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55416
Date: 2024-02-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horňáková_2024_dp.pdf 3.171Mb PDF View/Open None
horňáková_2024_op.docx 49.34Kb Unknown View/Open None
horňáková_2024_vp.pdf 911.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account