Marketing festivalu Kontakt Fest
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55413
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingem lifestylového festivalu Kontakt Fest. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se event marketingu, komunikační strategie, marketingové komunikace a interakce event marketingu s nástroji komunikačního mixu. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením festivalu Kontakt Fest, vyhodnocením kvantitativního výzkumu a zodpovězením výzkumných otázek. |
|
dc.format |
59 s. (96 543 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrovaný event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated event marketing
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Marketing festivalu Kontakt Fest |
|
dc.title.alternative |
Marketing of the Kontakt Fest Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Alexová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is about the marketing of the lifestyle festival Kontakt Fest. The theoretical part defines the basic concepts related to event marketing, communication strategy, marketing communication, and the interaction of event marketing with tools of the communication mix. Additionally, the theoretical part of the thesis presents the methodology of the conducted research, research questions, and the aim of the thesis. The practical part consists of an introduction of the Kontakt Fest festival, an evaluation of qantitative research and answering the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68174
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account