Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh brandingu a komunikace Faency Fries

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Hlisnikovská, Anna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:10Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55411
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou brandingových strategií a komunikačních postupů s důrazem na využití moderních technologií v oblasti mobilních aplikací. Teoretická část práce je zaměřena na analýzu konceptu brandingu a vnímání značky zákazníky. V praktické části je provedeno kvantitativní dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem firmy, to má za cíl získat ucelený pohled na současný stav a potřeby v oblasti brandingových aktivit dané společnosti. Na základě získaných poznatků jsou identifikovány klíčové oblasti pro zlepšení komunikace a budování značky. V projektové části práce je navržena nová komunikační a brandingová strategie, která zahrnuje vývoj mobilní aplikace zaměřené na sběr bodů a zákaznickou loajalitu. Tento návrh vychází z analýzy potřeb a aktuálních trendů v oblasti digitálního marketingu. Implementace nové strategie je důkladně popsána včetně technických detailů a řešení.
dc.format 94 s. (134 116 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject značka cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject zákaznická loajalita cs
dc.subject branding en
dc.subject brand en
dc.subject communication en
dc.subject mobile application en
dc.subject marketing en
dc.subject customer loyalty en
dc.title Návrh brandingu a komunikace Faency Fries
dc.title.alternative Proposal for the Branding and Communication of Faency Fries
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2024-05-22
dc.description.abstract-translated This master's thesis addresses the issue of branding strategies and communication approaches in companies, with an emphasis on the utilization of modern technologies in the field of mobile applications. The theoretical part of the thesis focuses on analyzing the concept of branding, its influence on corporate identity, and brand perception by customers. In the practical section, a quantitative questionnaire survey and an interview with the company owner are conducted to gain a comprehensive understanding of the current situation and needs in the area of branding activities of the respective company. Based on the acquired insights, key areas for improving communication and brand building are identified. In the project part of the thesis, a new communication and branding strategy is proposed, which includes the development of a mobile application aimed at points collection and customer loyalty. This proposal is based on the analysis of needs and current trends in digital marketing. The implementation of the new strategy is thoroughly described.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68348
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
hlisnikovská_2024_dp.pdf 1.648Mb PDF View/Open None
hlisnikovská_2024_op.docx 102.7Kb Unknown View/Open None
hlisnikovská_2024_vp.docx 92.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account