[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Polášková, Diana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55409
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení pro větší efektivitu marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day. |
|
dc.format |
57 s. (72 918 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
pracovní veletrhy
|
cs |
dc.subject |
Business day
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
fair
|
en |
dc.subject |
job fairs
|
en |
dc.subject |
Business day
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Marketing Communications of the Business Day Job Fair |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the Business day job fair. The introductory part is devoted to the theory, in which the work clarifies the concepts of marketing communication and individual components of the communication mix. The work examines how the marketing communication of the job fair is perceived by the target group. A quantitative method was used for the research. Based on the obtained data, recommendations are proposed for greater effectiveness of the marketing communication of the Business day job fair. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68264
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account