Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Formanová, Anna
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:08Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55381
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním diverzních modelek v reklamě a jejich působením na příjemce. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti reklamy a módy a popisuje jednotlivé druhy diverzních modelek na příkladu příběhů reálných osob. Praktická část se věnuje porozumění odpovědí od dvaceti čtyř participantů realizovaného kvalitativního výzkumu, jež byli vybráni na základě věku a pohlaví za cílem zjistit, jak diverzní modelky ovlivňují nákupní chování a celkový pohled na reklamu a komunikaci značky.
dc.format 68 s. (96556 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject vzhled cs
dc.subject tělesný vzhled cs
dc.subject módní přehlídka cs
dc.subject média cs
dc.subject plus size modelky cs
dc.subject body diversity cs
dc.subject diverzní modelky cs
dc.subject advertisement en
dc.subject marketing communication en
dc.subject fashion marketing en
dc.subject appearance en
dc.subject physical appearance en
dc.subject fashion show en
dc.subject media en
dc.subject plus size models en
dc.subject body diversity en
dc.subject diversity models en
dc.title Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě
dc.title.alternative Perception of the Phenomenon of Diversionary Models in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the perception of diverse models in advertising and their effect on the recipient. The theoretical part defines the concepts from the field of advertising and fashion and describes the different types of diva models using the stories of real people as examples. The practical part is devoted to understanding the responses from twenty-four participants of the qualitative research conducted, who were selected on the basis of age and gender to find out how diverse models influence buying behaviour and overall views on advertising and brand communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68183
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
formanová_2024_dp.pdf 3.315Mb PDF View/Open None
formanová_2024_op.docx 128.0Kb Unknown View/Open None
formanová_2024_vp.docx 92.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account