Současný muzejní obchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný muzejní obchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Děkanovská, Irena
dc.contributor.author Bitljan, Jana
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:07Z
dc.date.issued 2023-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55340
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a porovnání současného stavu muzejního obchodu u nás a v zahraničí. Cílem práce je zhodnotit současnou situaci a přístup k muzejním obchodům, přičemž se koncentruje zejména na aspekty jako je udržitelnost, spolupráce s lokálními tvůrci či design prodejních prostor. Tohoto cíle bylo dosaženo prostřednictvím analýzy odborné literatury a dokumentů souvisejících s muzejním obchodem, pozorováním s fotografickou dokumentací vybraných obchodů muzejních institucí v České republice a průzkumem strategických dokumentů zkoumaných organizací. Závěry práce nabízejí doporučení pro česká muzea, jak využít osvědčené postupy a příklady ze zahraničí k optimalizaci svého muzejního obchodu.
dc.format 97 s. (99 660 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzejní obchod cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject vizuální merchandising cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject spolupráce s lokálními tvůrci cs
dc.subject museum shop en
dc.subject museum en
dc.subject visual merchandising en
dc.subject sustainability en
dc.subject collaboration with local creators en
dc.title Současný muzejní obchod
dc.title.alternative Contemporary Museum Shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2024-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the analysis and comparison of the current state of museum shops both domestically and internationally. The aim of the thesis is to evaluate the current situation and approach to museum shops, with a particular focus on aspects such as sustainability, collaboration with local creators, and store design. To achieve this goal, analysis of specialized literature and documents related to museum shops was conducted, along with observation with photographic documentation of selected museum shop locations in the Czech Republic and exploration of strategic documents of the examined organizations. The conclusions of the thesis offer recommendations for Czech museums on how to utilize proven practices and examples from abroad to optimize their museum shops.
dc.description.department Ateliér Arts Management
dc.thesis.degree-discipline Arts Management cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Arts Management cs
dc.thesis.degree-program Arts Management en
dc.identifier.stag 68315
dc.date.submitted 2024-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
bitljan_2024_dp.pdf 5.200Mb PDF View/Open None
bitljan_2024_op.pdf 712.5Kb PDF View/Open None
bitljan_2024_vp.pdf 233.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account