Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zmeškalová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:07Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55339
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací fashion značky Vena Valnoha, rolí online marketingu v její komunikaci a vnímáním současné marketingové komunikace značky Vena Valnoha jejími zákazníky. Teoretická část této diplomové práce objasňuje pojmy jako marketingová komunikace, jednotlivé nástroje komunikačního mixu a trendy v marketingové komunikaci. Práce také dále pojednává o fashion marketingu a jeho historii a vývoji, a také o trendech ve fashion marketingu. Projektová část pak navrhuje strategii pro zlepšení marketingové komunikace fashion značky Vena Valnoha. |
|
dc.format |
95 s. (152 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
módní značka
|
cs |
dc.subject |
trendy
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
fashion brand
|
en |
dc.subject |
trends
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace fashion značky Vena Valnoha |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Fashion Brand Vena Valnoha |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha, the role of online marketing in its communication and the perception of the current marketing communication of the brand Vena Valnoha by its customers. The theoretical part of the thesis introduces concepts such as marketing communication, communication mix and trends in marketing communication. Furthermore, the thesis proceeds to discuss fashion marketing and its history and development, as well as trends in fashion marketing. In the project part, the thesis proposes a strategy for improving the marketing communication of the fashion brand Vena Valnoha. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68441
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account