[NEOBHÁJENO] Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 
[NEOBHÁJENO] Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Denglerová, Denisa
dc.contributor.author Zmeškalová, Denisa
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:06Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:06Z
dc.date.issued 2024-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55328
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá dětmi ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy. Práce je rozvržena do dvou částí. První teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol a jsou zde definována teoretická východiska, která jsou důležitá pro výzkum. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti sociálně znevýhodněného prostředí a problematiky sociálního vyloučení, vývoje dítěte předškolního věku a přístupu v předškolním vzdělávání. Druhá část, tedy část praktická se věnuje metodologii výzkumu a realizaci kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Dalším krokem je zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
dc.format 71 s. (95 759 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální znevýhodnění cs
dc.subject sociálně znevýhodněné prostředí cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject předškolní vzdělávání cs
dc.subject doprovázející organizace cs
dc.subject social disadvantage en
dc.subject socially disadvantaged environment en
dc.subject pre-school age en
dc.subject kindergarten en
dc.subject kindergarten en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject pre-primary education en
dc.subject accompanying organisation en
dc.title [NEOBHÁJENO] Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu učitele mateřské školy
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] A Child from a Socially Disadvantaged Environment from the Perspective of a Kindergarten Teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2024-05-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with children from socially disadvantaged environments from the perspective of a kindergarten teacher. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is divided into four chapters and defines the theoretical bases that are important for research. The theoretical part is focused on defining terminology and theoretical bases from the socially disadvantaged environment and the issue of social exclusion, the development of pre-school children and access to pre-primary education. The second part, i.e. the practical part, deals with the methodology of research and the implementation of quantitative research in the form of a questionnaire survey. The next step is the processing and evaluation of the obtained data, including their interpretation.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 67467
dc.date.submitted 2024-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
zmeškalová_2024_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open None
zmeškalová_2024_op.docx 17.12Kb Unknown View/Open None
zmeškalová_2024_vp.docx 15.24Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account