Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Pop Messe

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Dynka, Vít
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.available 2024-07-23T13:16:05Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/55303
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje problematice hudebních festivalů. Teoretická část práce definuje pojmy jako kultura, hudba a kulturní akce. Konkrétněji se pak věnuje hudebním festivalům, jejich dělení, dramaturgii, publiku a marketingovému mixu a jeho specifikům v kultuře. Dále popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu hudebních festivalů. Praktická část stručně popisuje historii festivalu Pop Messe a konkrétní prvky jeho marketingového mixu. Dále obsahuje výsledky kvalitativního šetření mezi návštěvníky festivalu provedeného autorem v roce 2023 a analyzuje a interpretuje data získaná v dotazníkovém šetření v rámci kvantitativního výzkumu, zabývajícím se vnímáním marketingového mixu festivalu Pop Messe jeho návštěvníky.
dc.format 57 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební festivaly cs
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Pop Messe cs
dc.subject music en
dc.subject music festivals en
dc.subject marketing of culture en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Pop Messe en
dc.title Marketingová komunikace festivalu Pop Messe
dc.title.alternative Marketing Communication of the Pop Messe Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2024-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on music festivals. The theoretical part of the thesis defines terms such as culture, music and cultural events. Specifically, it deals with music festivals, their classification, dramaturgy, audience and marketing mix and its specifics in culture. It also describes the different tools of the communication mix of music festivals. The practical part briefly describes the history of the Pop Messe festival and specific elements of its marketing mix. It also contains the results of a qualitative study of festival visitors conducted by the author in 2023 and analyses and interprets the data obtained in a quantitative questionnaire survey dealing with visitors' perceptions of the marketing mix of the Pop Messe festival.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68180
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dynka_2024_dp.pdf 3.444Mb PDF View/Open None
dynka_2024_op.docx 127.9Kb Unknown View/Open None
dynka_2024_vp.docx 92.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account